середу, 21 березня 2018 р.


Урок –проект на тему «Застосування метанолу, етанолу, гліцеролу. Отруйність спиртів їх згубна дія на організм людини.»
Керівник проекту: Галатин О.П, вчитель хімії вищої категорії Миколаївської гімназії.
Тип проекту: інформаційно-пошуковий, дослідницький.
Учасники проекту: учні 9-го класу.
Проблема: Чи усі спирти безпечні? Як і де їх можна застосувати?
Мета проекту: розглянути зв'язок між властивостями спиртів і їх застосуванням; ознайомити учнів зі згубним фізіологічним впливом спиртів на організм людини, виявити причини токсичності етилового спирту; створити ситуацію вибору-вживати чи не вживати алкоголь; знайти застосування спиртів; розвивати навички проектної діяльності.
Завдання проекту:
-організація дослідницької та інформаційно-пошукової роботи учнів з визначеної теми;
-проведення презентації проекту у формі семінару за  питаннями:
1.Застосування метанолу;
2.Застосування етанолу;
3.Вплив етанолу на організм підлітків;
4.Застосування гліцерину.
-проведення майстер-класу із застосуванням спиртів;
-розвиток пізнавальних інтересів і творчих здібностей учасників проекту.
Навчальні предмети. Хімія, біологія.
І. Актуалізація проблеми
Привернення уваги до проблеми алкоголізму у підлітків, пропагування здорового способу життя у сучасної молоді, змінити сприйняття етилового спирту  не як «випивку» ,а як розчинник і складник парфумів.
ІІ. Очікуванні результати
·         Закріплення набутих знань та розширення поняття про спирти;
·         Формування навичок дослідницької роботи та вміння аналізувати отримані результати.
·         Вироблення в учнів умінь працювати з додатковою літературою, систеамтизувати матеріал, робити висновки.
·         Розвивати навички дослідницької роботи.
·         Удосконалити вміння готувати доповіді, презентації і виступати з ними.
·         Навчитися працювати в команді і відповідати за кінцевий результат
·         Вміти застосувати знання та практичні навички під час експерименту та майстер-класу.
ІІІ. Етапи реалізації проекту
Діагностико-концептуальний:
1.      Створення і визначення функцій пошуково-дослідницьких груп.
2.      Розподіл доручень між учасниками проекту:
І група-«Застосування метанолу»;
ІІ група-« Застосування етанолу»;
ІІІ група «Вплив етанолу на організм підлітків»;
ІV група «Застосування гліцерину».
3.      Пошук джерел інформації з заданої теми.
Організаційний:
1.Проведення дослідження різноманітного застосування спиртів
2. Збір матеріалів  з різних інформаційних ресурсів.
      3. Систематизація та оформлення отриманого матеріалу.
Практичний:
1.      Створення компютерної презентації проекту.
2.      Проведення презентації проекту у формі семінару .
3.      Застосувати знання та практичні навички підчас майстер-класу.
4.      Розміщення матеріалів проекту та його презентації на сайті «Цікава хімія.»




























Немає коментарів:

Дописати коментар