Урок-проект на тему «Хімічні
явища в природному довкіллі та в побуті»
Керівник проекту: Галатин О.П.
Тип проекту: інформаційно-пошуковий, дослідницький
Учасники проекту: учні 3(7) класу.
Проблема: Де ми зустрічаємося з хімічним явищем у повсякденному
житті?
Мета проекту: розглянути зв’язок між хімічним явищем і повсякденним
життям; сформувати поняття про фізичні та хімічні явища та їх ознаки; розкрити
значення хімічних реакцій у житті людини.
Завдання проекту:
-
Організація
дослідницької та інформаційно-пошукової роботи учнів з визначеної теми;
-
Проведення
презентації проекту у формі семінару за питаннями:
1.
Хімічні
явища в побуті.
2.
Хімічні
явища в природному довкіллі.
3. Створити хімічне явище.
І. Актуалізація проблеми.
Привернення уваги до хімічних процесів у повсякденному житті; розвиток інтересу
до хімічної науки, зміна ставлення до предмету хімії.
ІІ. Очікувані результати:
- закріплення набутих знань;
- формування навичок дослідницької роботи та вміння аналізувати отримані
результати;
- вироблення в учнів уміння працювати з додатковою літературою, систематизувати
матеріал та робити висновки;
- вдосконалення вмінь готувати доповіді, презентації і виступ з ними;
- здатність застосовувати знання та практичні навички під час експерименту.
ІІІ. Етапи реалізації проекту.
Діагностико-концептуальний:
1. Створення і визначення функцій пошуково-дослідницької групи.
2. Розподіл доручень між учасниками проекту:
1) хімічні явища в природному довкіллі;
2) хімічні явища в побуті.
3. Пошук джерела інформації на задану тему.
Організаційний:
1. Проведення дослідження різноманітних прикладів хімічного явища.
2. Збір матеріалів з різних
інформаційних ресурсів.
3. Систематизація та оформлення отриманого матеріалу.
Практичний:
1. Створення комп’ютерної презентації
проекту.
2.
Проведення
презентації проекту у формі семінару.
3.
Застосування
знань та практичних навичок під час проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар